Klik Iklan

Monday 7 May 2012

Semoga Opah Cepat Sembuh. Angah Sayang Opah

Hover Effect
Opah batuk..kalau dh start batuk,,mula la penat..sian opah..harap2 opah cepat sembuh..amin..sayang opah sgt2!!!

Opah yang menjaga kitorang 4 bradik time mak n ayah g keja..dia jugak yg byk mengajar saya tentang masak memasak lepas saya abih SPM..al-maklumla..mak keja..so dengan opah la saya belajar..opah antara org yg paling sporting dlm keluarga..kalau ada pe2 yg mgkn mak dan ayah takkan bg, dgn opah la kitorg refer..opahla yang akan menasihati mak..so mgkn apa yg kitorg hajati pasti akan tercapai..hehe

Bersyukur sgt kitorg masih dpt bersama opah..daripada kitorg kecik smpai la dh ke besar ni..igt lg,kalau dlu nk g skolah (rendah),,sblm naik bas skolah,, opah akan bekalkan nasi lauk telur goreng berkicap (fav saya masa 2).. opah jugakla yang akan mendandankan rambut saya..fesyen ikut suka hati saya je..kejap suh buat cmni,kejap cmtu..sampai pening opah nk melayan kerenah saya..dgn xmau g skolah nya, dgn pontengnya, mcm2 alasan saya buat janji xpayah g skolah..tp bila mak ayah blk umah,sakitla saya..kena penangan x g skolah..hikhikhik (^_^)

No comments:

Post a Comment